hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jövő héten indul Rupert Murdoch Ipad-napilapja

Jövő héten indul Rupert Murdoch Ipad táblagépre tervezett napilapja, a The Daily, amelynek előkészületei több amerikai szerkesztőségben zajlanak egyszerre.

hirdetés

A napilap indulását hivatalosan a San Franciscó-i Modern Művészetek Múzeumában jelentik be január 19-én - közölték az esemény részleteit ismerő, felhatalmazás hiányában névtelenül nyilatkozó informátorok. Az ünnepségen Rupert Murdoch, a News Corporation tulajdonosa és Steve Jobs, az Apple vezérigazgatója személyesen is jelen lesz.

További részletek egyelőre nem ismertek, ezért még azt sem tudni, hogy valóban fizetős lesz-e, és ha igen, mennyibe fog kerülni a kizárólag Ipaden elérhető digitális újság. Murdoch a fizetős internetes hírszolgáltatás elterjesztését szorgalmazza, miután a média meghatározó szereplői közül egyre többen döbbentek rá, hogy nem működik az a modell, amely szerint a világhálón kínált ingyenes újságok a reklámbevételekből pótolhatják az online szolgáltatás költségeit.

A múlt hónapban rendezett befektetői konferencián Chase Carey, a News Corp alelnöke úgy fogalmazott: a The Daily kis tételnek számít, mert csupán a szerény szerkesztőség költségeit kell majd fedezni, szemben a hagyományos napilapokkal, amelyeknek nyomdai és szállítási költségei is vannak. Carey a táblagép előnyeit hangsúlyozva kifejtette, hogy éppen az új eszközzel elérhető egyedi felhasználói élmény miatt sem akarják, hogy az újság asztali gépeken, vagy laptopokon is olvasható legyen. A The Daily alapvetően amerikai témákkal foglalkozik majd, elegyítve a minőségi és a bulvár újságírás elemeit.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés