hirdetés
hirdetés

Kamera Hungária - díjazott

2006-04-07
Tematikus csatorna hirdetése nyerte el a Kamera Hungária Televíziós Fesztivál idén első alkalommal meghirdetett on-air promóciós kategória díjat, a műsorarculatok között pedig a köztévé egyik műsora kapott díjat.

A zsűri a TV Paprika Patina című műsorának reklámját találta a legjobbnak a kategóriában, így ez a munka nyerte el az első alkalommal meghirdetett kategória első díját. A szervezők a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kezdeményezésére tették be a nevezési kategóriák közé az on-air promóciót. Az on-air promóció az egyes műsorszámok között adásba kerülő, szerkesztett összeállítások. Műsor- vagy csatornabeharangozó, amelyet a műsorkészítő, vagy a csatorna egy saját, vagy vásárolt műsorszámának beharangozására, avagy a csatorna imázsának népszerűsítésére készít, és amelynek célja a közönség figyelmének felkeltése és megtartása.

Az új megmérettetésre sok színvonalas munka érkezett, ezért a zsűri hét produkciót is a döntőbe juttatott. A TV2-t működtető a győztes mellett az MTM-SBS A zongorista című film hirdetésével és a TV2 Ring teaser-anyagával jutott shortlistre. A Magyar Televízió (MTV) Az Este általános promóciójával, a Viva a Táncreakció műsor hirdetésével, a Filmmúzeum pedig a Magyar Filmhíradó szpotjával került a döntőbe.

A csatornák az on-air promóció mellett egy további új versenyben, műsorarculat kategóriában is nevezhettek. A kategória díját az MTV Dob+Basszus - Hernádi Judit: Sohase mondd - Hobo Blues Band: Kőbánya Blues című műsora szerezte meg.

A Kamera Hungária Televíziós Fesztiválon egyébként a legtöbb díjat a TV2 szerezte meg, a csatorna vitte el a két közönségdíjat is. A legkedveltebb televíziós személyiség idén Gundel Takács Gábor lett, a legkedveltebb produkció pedig a műsora, az Áll az alku lett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés