hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kamera Hungária - díjazott tévések

A legjobb műsorarculatért járó díjat a TV Paprika csapata vehette át a Kamera Hungária díjkiosztó gáláján, míg az on-air promóció kategória győztese az RTL Klub egyik műsora lett. A televíziós alkotások seregszemléjén az M1 csatornaarculatáért a köztévé különdíjat kapott.
hirdetés
A zsűri 13 kategóriában választotta ki a legjobbakat, ezenkívül több különdíjat is kiosztottak az április 4-én megtartott gálán. A beérkezett 532 alkotásból az ítészek 87 alkotást juttattak a döntőbe.

A műsorarculat kategória nyertese a TV Paprika lett az Ez nekem kínai című produkció arculatával, amelyet Horváth Eszter grafikus készített. A győztes munka mellett a döntőben a TV2 a Magellánnal, a harmadik Megasztárral és a Frei Dossziéval, az RTL Klub a Szombat Esti Lázzal, a Viva zenetévé pedig a Viva Chart Show-val szerepelt.

Az RTL Klubon futó Kész átverés című műsor szpotja nyert a Kamera Hungária on-air promóció versenyén. A beharangozót Kovács Dániel Richárd rendezte. Az on-air kategóriában a TV2 és az HBO két-két nevezéssel, az RTL Klub és az Magyar Televízió (MTV) egy-egy promócióval szerepelt a döntőben.

A 13 kategória közül két blokkban indulhattak a szórakoztató műsorok: az egyiket a TV2 tulajdonosa nyerte a Megasztár harmadik szériájának Filmslágerek című epizódjával, a másikban az RTL Klub lett a győztes Az ország tesztje sorozat Memória című adásával. A csatorna ezenkívül - a Fókusz egyik riportjával - a tényfeltáró kategóriában is nyert. A legjobb többtémás magazinműsorért járó díjat a TV2-n futott Totalcar vihette haza, a produkciót a Totalcar.hu nevezte a versenyre.

A13 kategóriából a köztévé hármat nyert meg: az interjú, a tudósítás és a dramatikus művek versenyén lett a legjobb, a Filmmúzeum és a Duna TV pedig egy-egy kategória díjazottja lett. A Duna TV két-két munkatársa alkotói- és különdíjat is kapott.

A gálán több különdíjat is kiosztottak, elismerést kapott például az MTV is az M1 csatornaarculatáért.

A döntőben a legtöbb, 20 alkotással az MTV vett részt az idei televíziós műsorfesztiválon, a két kereskedelmi csatorna, a TV2 és az RTL Klub 14-14 produkcióval versenyzett. A másik közszolgálati adó, a Duna Televízió négy műsorral jutott a legjobbak közé, a Hír TV pedig öttel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés