hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kamera Hungária - sok a jó on-air promóció

Sok színvonalas munka érkezett az ide Kamera Hungária újonnan meghirdetett, on-air promóciós kategóriájába, ezért a zsűri hét produkciót is a döntőbe juttatott.
hirdetés

Lezárult a Kamera Hungária televíziós műsorfesztivál zsűrizése. Az idén két új kategória is indult: promóciós és az arculati anyagokat is nevezhettek munkákat a tévécsatornák és produkciós cégek. Az on-air promóciós kategóriában a zsűri hét pályázatot juttatott a döntőbe. A TV2-t működtető MTM-SBS „A zongorista” című film hirdetésével és a TV2 Ring teaser-anyagával jutott shortlistre. A Magyar Televízió (MTV) Az Este általános promóciójával, a Viva a Táncreakció műsor hirdetésével, a Filmmúzeum a magyar Filmhíradó, a TV Paprika pedig a Patina Promó című szpottal került a döntőbe. A zsűri a TV2-t működtető MTM-SBS-t és a Viasat Hungáriát különdíjra is javasolta, mert „a csatornák magas színvonalú promóciós filmjeiket következetesen használják az arculat építésében”.

A műsorarculat-kategóriában az on-air promócióhoz hasonlóan szintén hét munkát bocsátott tovább a zsűri. Az MTV a Kultúrház című műsor főcímével, a Dob+Basszus Hernádi Juditot és a Hobo Blues Bandet bemutató produkciójával, illetve a Delta január 22-i adásának arculatával jutott tovább. A Hír TV a Családmese - Lázár Család műsorával, és a Vörös és fehér műsorral maradt versenyben. A TV2 két műsorának arculatát - a Tények és a TV2 Ring - is a legjobbak közé helyezte a zsűri.

Az ide Kamera Hungária Televíziós Műsorfesztivált március 31-e és április 2-a között Pécsen tartják, a díjátadó pedig Budapesten, a Magyar Nemzeti Galériában lesz április 5-én. A fesztiválra rekord mennyiségű, összesen 437 pályamű érkezett idén. A szemlére tavaly decembertől 2006. február 6-ig nevezhettek alkotók, szerkesztőségek, illetve televíziók, az országos, a tematikus és a regionális televíziós alkotóműhelyekből, valamint a határon túli szerkesztőségekből. A rendezvény fő támogatója a Pannon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés