hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampány kíséri a Xixo újrapozicionálását

A Hell Energy Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel újrapozícionálja Xixo brandjét. A márka megújulásának első lépéseként készült el az új imázsfilm és hozzá kapcsolódó kreatívanyagok, melyek mától láthatók a televíziókban és közösségi médiás felületeken – olvasható a cég közleményében.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
seo optimization company
he then shot a very last-spherical 76 on the carmel, ind., path on wednesday to finish in a tie for 2nd with a 4-over 220, 4returned of winner john marshall butler.i played
super,” daly ii advised the indianapolis megastar. “it'd had been cool to win, however i still have time. just a couple horrific 3-putts each days, however apart from that i
played incredible.
#
I accidentally saw on the platform that day that the total duration of my League of Legends game was 644
virtual phone
[url=https://www.webthelog.com/voipphone]virtual phone[/url]
válasza hozzászólásához
#
https://www.blogtopvip.com
[url=https://www.blogtopvip.com]https://www.blogtopvip.com[/url]
#

a hit freelancers swear by exercises — washing your face, putting on real garments and placing smartphone boundaries — and those recommendations increase to ingesting.
dietary therapist and longtime paintings-from-homer wilma macdonald told huffpost that snacking right here and there's the largest mistake she sees new far flung workers make. she
recommends setting up your day like all everyday working day, with a lunch wreck, a few smaller breaks and a focus at the most important meal: breakfast.

https://www.blogtopvip.com
#
A magyar reklám kilátástalanságát új oldalról mutatja meg, hogy Jedlicska Márton és Havasi Zoltán nem érezte szükségét, hogy nevük a kampány alkotói között ne
jelenhessen meg (még ha a Kreatív automatikusan is teszi be). Ha egy nevenincs magyar ügynökség visszaél az ügyfél nyilvánvaló szakmai képzetlenségével - akár
akaratlanul, mert maga is hasonló cipőben jár - és kiszolgálja annak laikus elképzeléseit fogd a pénzt és fuss alapon, az egész kampány szót sem érdemelne. Így
azonban rendkívül szomorú, a személyeskedés legcsekélyebb szándéka nélkül; pont kettejük kvalitásai és egyszervolt ambíciói ismeretében jó apropó ez arra, hogy
újból, sokadszor, egyre kisebb lendülettel, de a fejünkhöz kapjunk.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés