hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kamuhitelekért büntet a GVH

A GVH ideiglenes intézkedéssel letiltotta a Hungarian Economy Partners és az Exit Finance Constitution bizonyos hirdetéseit. Úgy hirdettek hitelt, hogy nem is adhattak volna.

hirdetés

A Swiss Invest 2009 valamint az Euromobilien után a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) két újabb fogyasztói csoportokat szervező vállalkozás számára tiltotta le egyes hirdetéseik közzétételét.

A Hungarian Economy Partners Kft.-nek és az Exit Finance Constitution Kft.-nek már a versenyfelügyeleti eljárás során gondoskodnia kell arról, hogy meghatározott tartalmú reklámok ne jelenhessenek meg. A GVH azért indított eljárást a két cég ellen, mert hirdetéseik azt a látszatot keltik, mintha kölcsönt, hitelt nyújtanának. A reklámok elolvasásakor a fogyasztók arra a következtetésre juthatnak, hogy azonnal megkaphatják az általuk igényelt összeget, amelyet ezt követően havonkénti törlesztéssel fizetnek vissza.

Azonban a Hungarian Economy Partners és az Exit Finance Constitution nem hitelezéssel, hanem fogyasztói csoportok szervezésével foglalkozik, hitelt nem is nyújthatnának. A szolgáltatás iránt érdeklődő és azt igénybe vevő fogyasztók számára ez sokszor még a szerződéskötéskor sem derül ki.

A vállalkozások intenzív reklámtevékenységet folytattak az átlagosnál jóval kiszolgáltatottabb helyzetben lévő (BAR-listások, nyugdíjasok) fogyasztók körében. A Hungarian Economy Partners már 2009 szeptemberétől nagy számban teszi közzé a Blikk, a Bors, a Nemzeti Sport és a Metropol című lapokban reklámjait, az Exit Finance Constitution pedig 2010 januárjától 2010 májusáig a Bors, a Napi Ász, a Blikk, a Metropol, a Helyi Téma (XIX. kerületi kiadás), a Budapest Piac és a Budapest Újság City című lapokban jelentetett meg számos reklámot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés