Media Hungary 2009
Karaoke, sör aranyárban és pártszóvivők Tihanyban
2009-06-02
Semmitmondó ügynökségi prezentációk, vita a közmédiák között, botrányos sörárak a bárban, az út egy jobb médiatörvényhez, továbbá videók a pártszóvivők vitájáról és a nagykoalíciós karaokeról – a Kreatív összegzése a Média Hungary 2009-ről.
A minden második kerekasztalt moderáló Baló Györgytől és a médiaügynökségektől is többet várt volna a Kreatív tudósítója a tihanyi Média Hungaryn, ahogy attól sem lett boldog, ahogy a magyar nyomtatott sajtó a saját haláláról beszélgetett. Élvezte viszont a közmédiák vitáját arról, egyesülnie kell-e a Dunának meg az MTV-nek, a digitális átállós-kereskedelmi tévés dolgokat, és a Butterfly Bar méregdrága sörét. Részletek itt, ajándék nagykoalíciós karaoke-videóval!
Nyakó István olajcsepp az MSZP jól meghomokozott gépezetében – derült ki a pártszóvivők, pártigazgatók és Kálmán Olgák beszélgetésén. Van-e baráti média, szereti-e a pártszóvivő, ha durván bekérdeznek neki élőben, és mire jó a bulvár? Itt mondjuk el, videorészlettel.
Egészen addig a mostani médiatörvénnyel kell együtt élni, amíg a médiák nem fognak össze – erről Török Gábor (Vision Consulting) beszélt sokatmondóan kevés médiaember előtt. A politológus azt igyekezett előadni a politikusok fejével gondolkodna, mi kellene egy szerencsésebb médiaszabályozáshoz. Tudósításunk.
A Média Hungary első előadásairól már korábban tudósítottunk:
- az MTV javaslata a közmédiák összevonására
- nagybeszélgetés arról, hogy a médiának össze kell fognia, vagy így marad, ahogy van
- hangulatjelentés az első nap sörsátoros indításáról + a Sláger Rádió zavarbaejtő, Tihany-szerte bömbölő b2b reklámszpotja