hirdetés
hirdetés
hirdetés

Media Hungary 2009

Karaoke, sör aranyárban és pártszóvivők Tihanyban

Semmitmondó ügynökségi prezentációk, vita a közmédiák között, botrányos sörárak a bárban, az út egy jobb médiatörvényhez, továbbá videók a pártszóvivők vitájáról és a nagykoalíciós karaokeról – a Kreatív összegzése a Média Hungary 2009-ről.
hirdetés

A minden második kerekasztalt moderáló Baló Györgytől és a médiaügynökségektől is többet várt volna a Kreatív tudósítója a tihanyi Média Hungaryn, ahogy attól sem lett boldog, ahogy a magyar nyomtatott sajtó a saját haláláról beszélgetett. Élvezte viszont a közmédiák vitáját arról, egyesülnie kell-e a Dunának meg az MTV-nek, a digitális átállós-kereskedelmi tévés dolgokat, és a Butterfly Bar méregdrága sörét. Részletek itt, ajándék nagykoalíciós karaoke-videóval!

Nyakó István olajcsepp az MSZP jól meghomokozott gépezetében – derült ki a pártszóvivők, pártigazgatók és Kálmán Olgák beszélgetésén. Van-e baráti média, szereti-e a pártszóvivő, ha durván bekérdeznek neki élőben, és mire jó a bulvár? Itt mondjuk el, videorészlettel.

Egészen addig a mostani médiatörvénnyel kell együtt élni, amíg a médiák nem fognak össze – erről Török Gábor (Vision Consulting) beszélt sokatmondóan kevés médiaember előtt. A politológus azt igyekezett előadni a politikusok fejével gondolkodna, mi kellene egy szerencsésebb médiaszabályozáshoz. Tudósításunk.

A Média Hungary első előadásairól már korábban tudósítottunk:

  • az MTV javaslata a közmédiák összevonására
  • nagybeszélgetés arról, hogy a médiának össze kell fognia, vagy így marad, ahogy van
  • hangulatjelentés az első nap sörsátoros indításáról + a Sláger Rádió zavarbaejtő, Tihany-szerte bömbölő b2b reklámszpotja
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés