hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kártyaüzletbe fog az Econet

Az Econet.hu csoport fiataloknak szánt fizetőkártyás üzletbe kezd, amire az Econet.hu leányvállalata, az Est Media Group Vagyonkezelő fele-fele arányban közös vállalatot alapít a Metacom Zrt.-vel.

hirdetés

A szolgáltatást 2011 elején tervezik bevezetni. Az Est Media Group Kft. (EMG) és a Metacom Zrt. közleménye szerint a Metacom Metapay kártyájával az idén lehetett először fizetni a Heineken Balaton Sound és a Sziget fesztiválokon. Néhány nap alatt 15 ezer felhasználó több mint 100 ezer tranzakciót bonyolított a Metapay kártyákkal.

Magyarországon a különböző előrefizetett szolgáltatások köre együttesen meghaladja az évi 600 milliárd forintot, a cafeteriapiaccal együtt pedig megközelíti az ezermilliárdot. Ugyanakkor a piac még kezdeti stádiumában van - hívja fel a figyelmet az Econet.hu. A szándéknyilatkozatot aláíró társaságok néhány hónapon belül százezres felhasználószámot prognosztizálnak.

A Metacom Zrt.-vel való együttműködés illeszkedik a nemrégiben létrejött hasonlók (Estkönyvek.hu, Estbiztosítás.hu) sorába, ahol az EMG márkaismertsége segíti az EMG üzleti tevékenységén kívül eső értékesítéseket. A Metacom Zrt.-vel kötött együttműködés keretében az EMG közvetlenül részt vesz az üzemeltető társaságban, tekintve, hogy a célközönség megegyezik a hagyományos termékeik célközönségével. Így nemcsak a működési profitból részesedik, hanem a vállalkozás üzleti értékéből is.

A szolgáltatás célja egy fiataloknak szóló kedvezményrendszert nyújtó csomag létrehozása, amely elérhető lesz például szórakozóhelyeken, ruházati boltokban, koncertszervezőknél, utazási irodáknál, éppúgy, mint webes partnereknél. Az együttműködés keretein belül az EMG média portfólióját és marketingeszközeit felhasználva népszerűsíti és értékesíti a szolgáltatást, míg a Metacom biztosítja a technológiai és működési hátteret.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés