hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kastélykommunikátort választottak Edelénynek és Fertődnek

Fertőd és Edelény kastélyainak pr- és marketingkommunikációjára választott partnert a Műemlékek Nemzeti Gondoksága. A megbízás értéke nettó 103 millió forint.
hirdetés

Ügynökséget választott a Műemlékek Nemzeti Gondnoksága az edelényi barokk L’Huillier-Coburg kastély, valamint a fertődi (1950-ig Eszterháza) Esterházy kastély pr- és marketingkommunikációjára.

A még augusztus végén kiírt tender első része az „Eszterháza Közép-Európai Kulturális Központ I. fejlesztési ütem”-hez, második a „Kastélysziget Kulturális-Turisztikai Központ Edelény” projekthez tartozik. Az első megbízás 27, a második 26 hónapig tart majd.

A nettó 102 millió 655 ezer forintos megbízásra hat ügynökség jelentkezett. Az eredetileg nettó 85 millió forint értékűre becsült megbízást a Pg Up és a Spiritcom közös ajánlata nyerte el.

A kiírásban a bírálati szempontoknál az ajánlott vállalkozási díj 60 százalékpontot ért.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés