hirdetés
hirdetés

Kaviár és szotyi

MaKSZ-bál
2003-04-01
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek (MaKSZ) idei bálján szotyiárusok, kutyasétáltatók, kéregetők, japán turisták és utcalányok fogadták az érkező vendégeket a Marriott Hotel Duna partra néző panorámafolyosóján, a szervezők szándéka szerint egy utcabál hangulatát belopva az estélyi ruhák világába.

A végeredmény bizarr volt: az úri közönség a műsort nézve, utcai forgatagban fogyasztotta el az amúgy kifogástalan vacsorát. A háromfogásos menüt néha utcai kiabálás zavarta meg, hol egy lopásügy, hol pedig egy féltékenységi dráma miatt szólalkoztak össze a „szereplők”. A tombolajegyet BKV-ellenőr osztogatta, rögtön az „itt a piros, hol a piros” mellett. Aztán ki-ki ízlése szerint a szalontáncot vagy a diszkót választhatta. Aki nem szeret táncolni, azt a szalonban finom borok, marcipán, szivar, jósda, teaház és csocsó-szoba várta.

Egri Gábor, a MaKSZ főtitkára partnerével

László Zsuzsa, a hat reklámügynökség account executive-je, Lencsó Rita, a Multireklám pr-vezetője, Tombor András, a Multireklám egyik ügyvezető igazgtója partnerével, Sós Máriával és Magyar Zsolt, Lencsó Rita partnere

Horváth Péter, a Pannon GSM beszerzési és logisztikai igazgatója és Kollár Csaba, a McCann-Erickson Budapest ügyfélkapcsolati igazgatója

Őri Eszter férjével, Csapó Szabolccsal, a Viasat3 kutatási igazgatójával, valamint Grossman Györgyi, a Porsche Hungária média koordinátora

Serényi János, a MaKSZ elnöke és a fizetett japán turisták

Márk Szonja

hirdetés
hirdetés