hirdetés
hirdetés
hirdetés

Képekbe bújnak a Quimby-dalok

Milyen lenne egy dal, ha nem a hangszerek keltenék életre, hanem a színek és a formák? Most kilenc progresszív, fiatal grafikus egy-egy Quimby-dalt formált képpé, amiket a zenekar szeptember 7-i Budapest Parkos koncertje előtt bárki megtekinthet. Sőt, a képekre licitálni is lehet, a befolyt összeggel egy hallássérülteket segítő alapítványt támogatnak. (X)

hirdetés

A Budapest Park kreatív ügynöksége, az ABSTRCT ötlete nyomán a Park felkérésére kilenc fiatal grafikus illesztette képre a zenekar egy-egy számát, nekik köszönhetően így most azok is megismerhetik őket, akik sosem hallhatták azokat. Ezeket egy online aukció keretén belül értékesítik, a befolyt összeget pedig teljes egészében a siketeket segítő JEL alapítványnak ajánlották fel.

A felkért művészek – Biacsics Renáta, Csató Csenge, Csordás Levente, Jámbor Évi, Kalászi Benjámin, Lovrity Anna, Moravszki Kata, Szabó Zsófi és Szurcsik Erika – mindegyike egy sajátos, markáns látásvilággal rendelkezik, most ezt keresztezték a Quimby szürreális álomvilágával. A Quimby és a Budapest Park Facebook-oldalán hetente két képet fedtek fel a közönségnek, aki pedig kitalálták, melyik dalt ábrázolja az alkotás, páros jegyet nyerhettek a szeptember 7-i nyárzáró koncertre.

Otthontalanság otthona (Kalászi Benjamin)
Otthontalanság otthona (Kalászi Benjamin)

A képek személyesen is megtekinthetők – a Dallamképek fantázianévre hallgató kiállítás augusztus 30-án nyílik a Budapest Park pop-up galériájában, és egészen szeptember 7-ig megtekinthetőek a Budapest Park nyitvatartási idejében 18 órától éjfélig.

 A művészekről bővebb információt és licitoldalt itt találod.

Kiss Tibi a projektről:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés