hirdetés
hirdetés

Képregény a diákhitelezésről

2009-08-05
Az ifjúsági lapokban képregények népszerűsítik a diákhitel részleteit. A rajzokat a Diákhitel Központ médiatenderének nyertese helyezi majd el.

Elkelt a Diákhitel Központ nettó 24 millió forintra becsült médiamegbízása. A tendernyertes cég kétmillióval kevesebből is megoldja a feladatokat.

A Diákhitel Központ médiavásárlási és szponzorált, de nem pr-szerű cikkek megjelentetésére keresett partnert.

Az MP Euro Média nettó 22,5 millió forintos ajánlatot tett és ezzel megnyerte az eljárást, ahol a legalacsonyabb összegű pályázatot választotta ki az ajánlatkérő.A Diákhitel Központ eredetileg 24 millió forinta becsülte a megbízás értékét.

A tenderre három ajánlat érkezett, a nyertest követő legkedvezőbb pályázatot benyújtó cég a Bell and Partners volt. A harmadik induló nevét nem hozták nyilvánosságra.

Az MP Euro Media feladata lesz többek között, hogy felületet vásároljon 19 megyei napi lapban szeptemberben, decemberben pedig szponzorált cikkeket jelentessen meg. Ez utóbbi a feladata a megyeszékhelyen lévő önkormányzati ingyenes hetilapokban, a Helyi Témában, a Metropolban és a Nők Lapjában is.

A Diákhitel Központ nyomdakész kivitelben biztosít képregényeket a tendernyertesnek, amely azokat az országos és budapesti ifjúsági lapokban fogja megjelentetni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés