hirdetés
hirdetés
hirdetés

Képregény a diákhitelezésről

Az ifjúsági lapokban képregények népszerűsítik a diákhitel részleteit. A rajzokat a Diákhitel Központ médiatenderének nyertese helyezi majd el.
hirdetés

Elkelt a Diákhitel Központ nettó 24 millió forintra becsült médiamegbízása. A tendernyertes cég kétmillióval kevesebből is megoldja a feladatokat.

A Diákhitel Központ médiavásárlási és szponzorált, de nem pr-szerű cikkek megjelentetésére keresett partnert.

Az MP Euro Média nettó 22,5 millió forintos ajánlatot tett és ezzel megnyerte az eljárást, ahol a legalacsonyabb összegű pályázatot választotta ki az ajánlatkérő.A Diákhitel Központ eredetileg 24 millió forinta becsülte a megbízás értékét.

A tenderre három ajánlat érkezett, a nyertest követő legkedvezőbb pályázatot benyújtó cég a Bell and Partners volt. A harmadik induló nevét nem hozták nyilvánosságra.

Az MP Euro Media feladata lesz többek között, hogy felületet vásároljon 19 megyei napi lapban szeptemberben, decemberben pedig szponzorált cikkeket jelentessen meg. Ez utóbbi a feladata a megyeszékhelyen lévő önkormányzati ingyenes hetilapokban, a Helyi Témában, a Metropolban és a Nők Lapjában is.

A Diákhitel Központ nyomdakész kivitelben biztosít képregényeket a tendernyertesnek, amely azokat az országos és budapesti ifjúsági lapokban fogja megjelentetni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés