hirdetés
hirdetés

Kéregetőkkel a sablonok ellen

2008-12-01
James Bond, egy ördög és egy angyal kéregetett a közelmúlt két konferenciáján. A gerillaakciót a Sensation Event Marketing azzal a céllal szervezte, hogy felhívja a figyelmet az egysíkú rendezvénykoncepciókra.

A Sensation két, a Professional Publishing Hungary (PPH) kiadó által szervezett szakmai rendezvényen, az In-Store marketingkonferencián, valamint a Pr Napon is gerillaakcióval hívta fel a figyelmet a szerintük „még mindig sok cég által alkalmazott sablonos, és már sokszor látott rendezvényekre”.

Az alapötlet az volt, hogy a rendezvényeken különböző figurák - például James Bond, ördög, angyal, karibi tácosnő – tűnt fel. Az így beöltözött főiskolások a nyakukban különböző kartontáblával kéregettek a konferencia résztvevőitől: James Bond például Aston Martinra gyűjtött, az ördög „pokoli jó”, az angyal pedig „mennyei” szórakozást ígért a kapott pénzért cserébe. Az akcióval szembesülő vendégek egy kártyát kaptak, amin a „Ne dőljön be a bevett fogásoknak”! üzenet mellett mindössze a Sensation elérhetősége szerepelt.


A rendezvényszervező cég a gerillával saját imázsát kívánta építeni. Tavaly októberben a Sensation már tálalt egy médiahacket, amiben a kitalált Kizsákmányolt Hostessek Szövetsége (KIHOSSZ) nyílt levélben tiltakozott az ügynökség hoszteszekkel szemben tanúsított bánásmódja ellen, valamint gyűlést rendezett a BTL-Napra.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés