hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kereskedelmi tévék – készülnek a kampányra

Az RTL Klub a választások lezárultáig március 9-e és április 20-a között nem sugározza a Heti Hetest, mert a csatorna még a látszatát is el akarja kerülni annak, hogy a nézőket befolyásolja. – jelentette be Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója.
hirdetés
A Heti Hetes szüneteltetését a csatorna vezetősége azzal indokolta, hogy a szatirikus kabaréműsor szereplőit az RTL nem akarja abban korlátozni, hogy a műsor hét résztvevője mit mondjon. A kampánycsend miatt a törvény április 7-én és 21-én amúgy is tiltaná a műsor sugárzását. A tv2 garantálja a sajtóetikai normák és a törvény betartását a választások előtt – mondta Pintér Dezső, a csatorna elnöke.

A televízió az RTL Klubbal szemben nem sugároz majd politikai hirdetéseket a kampányidőszakban. Czikó Gábor, a Magyar ATV elnöke elmondta: a tervek szerint a csatorna február 1-jétől változtat a műsorok szerkezetén. Gyárfás Tamás, az ATV-n reggelente jelentkező Nap-kelte vezetője hozzátette: a reggeli műsor kiemelten foglalkozik majd a választással, és ennek érdekében megduplázzák a politikai programokat.

Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) a televízió csatornáknak írt ajánlása szerint a tévétársaságoknak a kampány idején kerülniük kell a parlamenti közvetítések humoros bemutatását. A testület nem ajánlja az egyoldalú politikai viccek közlését sem. Ezért döntött az RTL Klub a Heti Hetes szüneteltetése mellett – mondta a csatorna programigazgatója. A német RTL csatorna Heti Hetesét, amely 7 nap - 7 fej címmel fut a németországi választási kampány ideje alatt sem veszik le a műsorról.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés