hirdetés
hirdetés
hirdetés

Három magyar döntős a New York Festivalson

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

hirdetés

Bekerült a New York Festivals Advertising Awards shortlistjére a White Rabbit WWF-nek készített Living Coralja, a Spice Communication által a Cofidisnak készített áldoku a kirgiz űrhajósról (rendező: Kostály Márk, gyártó: The Lab 3), valamint az ACG Reklámügynökség Hasbro számára a 235 Productions stúdióval közösenkészített Jenga Towers kampánya, amely a játék lehetetlennek tűnő kihívásait jeleníti meg vizuálisan.

A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes (kraft, fotó és positive impact kategóriákban).

A New York Festivals reklámos díja mai napig rangos nemzetközi elismerésnek számít a szakmában. A verseny végeredménye május 13-án derül ki, addig izgulhatnak az ügynökségek, hogy sikerül-e díjat szerezniük.

A verseny shortlistje sajnos nem nyilvános, csak a döntősöket értesítették, így nem tudtuk ellenőrizni, hogy az ACG-n, a White Rabbiten és a Spice-on kívül van-e magyar várományos. Amennyiben tudtok ilyenről, szóljatok, és kiegészítjük az anyagot.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés