hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két uniós tender az NFÜ-nél

Két, a soros magyar elnökség kommunikációjához kapcsolódó tendert írt ki a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség. Keretösszeg egyiknél sincs, a jelentkezőknek szaporázniuk kell a lépteiket.

hirdetés

A soros magyar EU-elnökséghez kapcsolódó kommunikációs feladatokra írt ki két tendert a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ). Az elsőnél kreatívügynökséget keresnek, a másodiknál diákújságírókat.

A kreatívfeladat a kommunikációs programhoz kapcsolódó Kapcsold ki kampány második részének részletes kidolgozása és lebonyolítása. Ennek keretén belül a kampány és a promóció kreatív tervezése és kivitelezése, az önkormányzatok, közintézmények és civil szervezetek bevonása, az online játék terjesztése, a kampány social media elemeinek kidolgozása, a weboldal továbbfejlesztése és hatékonyságmérés lesz a nyertes feladata.

A kiíráson az összességében legelőnyösebb ajánlat nyer, az NFÜ viszont nem adott meg keretösszeget. Az összeget a Management Partnership program büdzséjéből finanszírozzák. Az ajánlattételi határidő november 8-a, az együttműködés 2011 végéig szól.

Az NFÜ arra is partnert keres, hogy a soros elnökség idejére diákújságírókat delegáljanak számos miniszteri ülésre és „egyéb fontos eseményekre”. A partnernek a felsőoktatási intézményeket megkeresve kell kihirdetnie a pályázatokat, és összesen húsz diákújságírót kell kiválasztania és felkészítenie. Emellett az újságírók anyagainak publikálását is biztosítania kell legalább ötven megjelenés erejéig.

Ez esetben is az összességében legelőnyösebb ajánlat nyer, és keretösszeg itt sincs. Az ajánlattételi határidő szintén november 8-a.

A pályázati kiírásokat itt lehet letölteni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés