hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kétszázmilliós tender a HM kommunikációs szervezeténél

A 300 milliós eredménytelen eljárás után ismét meghirdette a HM Zrínyi Kommunikációs Szolgáltató a komplex feladatokra szóló tenderét. A keretösszeg ezúttal 150 millió forint, amitől plusz 50 százalékkal eltérhetnek.
hirdetés

Új közbeszerzési eljárást írt ki Honvédelmi Minisztérium (HM) kommunikációs szervezete, a Zrínyi Kommunikációs Szolgáltató Nonprofit Közhasznú társaság. A tenderen a honvédség és a HM tanintézményei részére toborzást elősegítő, valamint a NATO- és az uniós tagságból eredő biztonságpolitikai kötelezettségeink megismertetésével kapcsolatos rendezvényszervezési, médiafelület-vásárlási szolgáltatások ellátására és btl-eszközök beszerzésére keresnek partnert – írja a Napi Gazdaság.

A szerződés 2010 végéig szól, ez idő alatt a 150 millió forint keretösszegtől 50 százalékkal térhetnek el – felfelé. Az ajánlattételi határidő október 13-a.

A társaság ugyanerre a feladatra az év elején már kiírt egy közbeszerzést, amely eredménytelenül zárult, akkor a keretösszeg 300 millió forint volt, amitől plusz ötven százalékkal térhettek volna el. A mostani tenderen azért feleződött a keretösszeg, mert az azóta eltelt idővel arányosan csökkentek a feladatok. Ezidő alatt a médiafelület-vásárlást és rendezvényszervezést a Zrínyi Kommunikációs Szolgáltató végezte.

Az első pályázat lezáró döntését a Közbeszerzési Döntőbizottság megsemmisítette és egymillió forint pénzbírság és 900 ezer forint igazgatási szolgáltatási díj megfizetésére kötelezte a Zrínyit. A jogorvoslati kérelmet a Sensation Event Marketing nyújtotta be. A cég ajánlatában 29,6 százalékos ügynökségi jutalékot jelölt meg, amit a kiíró kirívóan magasnak talált, azzal érvelve, hogy a korábbi szerződésükben a jutalék mértéke 8 százalék volt. A Sensation ezt azzal indokolta, hogy ebben az összes bér-, illetve működési költséget is megjelölte. Az ajánlatkérő viszont ezt az indoklást nem fogadta el. Az eljárást eredménytelennek minősítette, mivel egyébként kizárólag érvénytelen ajánlatok érkeztek.

Az első eljáráson a Sensationon kívül ajánlatott tett a Grant Reklám, az Insomnia, a Gála Party Service, valamint közös ajánlattevőként az MM&V Médiaügynökség, a Masztodon és a Pharma Press.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés