hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kevés a reklámos a világ 100 legkreatívabb embere között

Kevés ügynökségi kreatív került fel a Fast Company „100 Most Creative People in Business” listájára. Az IT-sek és a dizájnerek vannak nagy többségben.
hirdetés

Az első harmincba sem fért be ügynökségi reklámszakember a Fast Company „100 Most Creative People in Business” listájára. A legjobb helyezést Lee Clow, a TBWA kreatívigazgatója érte el, ő a 32. helyen végzett. Greg Hahn, a BBDO kreatívigazgatója a 39., míg Noah Brier, a Barbarian Group stratégiai igazgatója az 59. pozíciót érdemelte ki a listán. Az egyetlen női kreatív, Karin Fong, az Imaginary Forces kreatívigazgatója a 88. lett.

A százas listát egyértelműen az IT-szektor húzónevei és a dizájnerek uralják, de sok közöttük a telekom- és a divatipar felől érkező is. A lista első helyét Jonathan Ive, az Apple ipari dizájnért felelős senior alelnöke szerezte meg, a második hely Bill Gates feleségének, Melinda Gates-nek járt, míg a harmadik pedig Shai Agassi, az elektronikus autógyártásban érdekelt Better Place ügyvezetője lett.

(forrás: Kreatív Online, AdFreak)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés