hirdetés
hirdetés

Ki csinálta az Aldi új szpotjait?

2010-02-15
Az Aldi új kampányán a Strobl+Strobl után új, tenderen kiválasztott ügynökség dolgozott. A nyertes koncepciójának része az Origo hírhedt ál- és webriportere is.

Február elsején új tévészpottal indította el idei első kampányát az Aldi diszkont élelmiszerlánc. A tévészpotban az Origo számos videójában webriporterkedő, és a Kreatív tavalyi webvideó-versenyén fődíjat nyert filmben is szereplő Forgács Kristóf látható, Kovács István riporter szerepében.
 


Február 14-étől további három új szpot jelent meg a tévéképernyőkön - az első folytatásaként. Mint az Aldi illetékesétől megtudtuk, a szpotokat az Akció Nxs Reklámügynökség készítette, amelyet tenderen választott ki a cég, a meghívott ügynökségek közül ugyanis az Akció ötletét találta a legkreatívabbnak. A kampány részeként több szpot egymást követően kerül adásba. A médiafeladatokra az Aldi korábbi ügynöksége, az MC Media helyett a Caratot választotta.

Az Aldi reklámjait korábban a Strobl+Strobl készítette, úgy tudjuk, hogy az Akcióval való együttműködés nem jelenti azt, hogy megváltak volna tőlük. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés