hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ki csinálta az Aldi új szpotjait?

Az Aldi új kampányán a Strobl+Strobl után új, tenderen kiválasztott ügynökség dolgozott. A nyertes koncepciójának része az Origo hírhedt ál- és webriportere is.
hirdetés

Február elsején új tévészpottal indította el idei első kampányát az Aldi diszkont élelmiszerlánc. A tévészpotban az Origo számos videójában webriporterkedő, és a Kreatív tavalyi webvideó-versenyén fődíjat nyert filmben is szereplő Forgács Kristóf látható, Kovács István riporter szerepében.
 


Február 14-étől további három új szpot jelent meg a tévéképernyőkön - az első folytatásaként. Mint az Aldi illetékesétől megtudtuk, a szpotokat az Akció Nxs Reklámügynökség készítette, amelyet tenderen választott ki a cég, a meghívott ügynökségek közül ugyanis az Akció ötletét találta a legkreatívabbnak. A kampány részeként több szpot egymást követően kerül adásba. A médiafeladatokra az Aldi korábbi ügynöksége, az MC Media helyett a Caratot választotta.

Az Aldi reklámjait korábban a Strobl+Strobl készítette, úgy tudjuk, hogy az Akcióval való együttműködés nem jelenti azt, hogy megváltak volna tőlük. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés