hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vélemény

Ki szúrta el a digitális átállást?

Korrupció és mutyizás sem kellett ahhoz, hogy a digitális átállás egy csődtömeg legyen Magyarországon. A helyzetet a jelek szerint sem a piacot, sem a digitális technológiát nem ismerő médiapolitikusok hülyesége idézte elő – írja a Kreatív magazin külsős újságírója.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Sajnos tokeletesen igaza van Szabo Zoltannak, en csak az eletkepes uzleti modell kerdeseben nem tudom, hogy jogos-e a koveteles. Van szerencsem egy sokkal fejlettebb mediapiacon
fogyasztani, ahol is 3 ev utan tavaly osszel kidobtam a foldi, digitalis vetelhez szukseges set top-boxomat es a tevet is, mert minden musort meg tudok nezni az interneten, van,
itt real timeban ott csak utolag, van ahol evekre visszamenoleg van ahol csak 1 hettel a sugarzas utan. A kidobas nem eros felindulasbol tortent, hanem kozel felev utan vettuk
eszre, hogy je, be sem kapcsoltuk a tevet. Harom evvel ezelott valoban nagy dolognak tunt, hogy volt itthon ingyert 40+ csatorna - manapsag tok folosleges. Nem az uzleti modell
lett rossz, hanem a technika es az ido szallt es szall el "sugarzos" teve felett. Ebbol kifolyolag nem latom at, hogy egyatalan letezik-e eletkepes uzleti modell es ha igen, akkor
milyen is lehet az.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés