hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez kihívás

Kiírták a pr- és reklámtendert a Pécs 2010-re

Megjelent a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa program teljes 2009-2010-es kommunikációjára szóló tender kiírása. A feladatok között stratégiakészítés, pr-, rendezvény-, reklám-, kutatási és gyártási feladatok szerepelnek, a keretösszeg 583 millió forint.
hirdetés

A Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező kiírta a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa program idén startoló és egészen 2010 végéig tartó kommunikációs kampányának tervezésére és lebonyolítására szóló tendert.

A feladatok között pr-stratégia készítése, sajtó- és rendezvényszervezés, arculati, illetve ATL/BTL kreatív tervezés, gyártási munkák (például tévészpotok, filmek és online megoldások) és közvéleménykutatás is szerepelnek. A két és fél éves szerződés keretösszege nettó 583,3 millió (bruttó 700 millió) forint. A kiírás szövege az uniós tenderértesítőben, a Tenders Electronic Daily-n olvasható.

Az elbíráláskor 55 százalékban a szakmai ajánlat (a mintafeladatok megoldása és a kreatívkoncepció alapján), 45 százalékban a különböző részterületekre adott ajánlati ár dönt. A tender kétfordulós: a február 13-áig jelentkező ügynökségek közül március 6-áig választják ki azokat, akiknek megküldik az ajánlattételi felhívást.

A nevezési feltételek: az előző három évben a nettó árbevételnek a 100 millió forintot kell elérnie, emellett szintén az elmúlt három évből a következő referenciákra van szükség:

  • 5 darab legalább 30 milliós költségvetésű pr-kampányra
  • 3 darab közcélú, társadalmi célú, térségfejlesztési vagy kulturális pr-kampányra, egyenként legalább 10 millió forintos értékben
  • 1 külföldi megjelenést is tartalmazó, 10 milliós pr-kampányra.
  • 3 darab országos reklámkampányra legalább 5 milliós értékben
  • 3 darab országos reklámkampányhoz tervezett kreatívkoncepcióra, legalább 10 milliós értékben
  • 3 darab film produkciójára, legalább 5 milliós értékben
  • 5 darab legalább 2 milliós, országos, személyes lekérdezéssel zajló piackutatásra
  • 5 darab legalább 2 milliós, országos, számítógéppel támogatott telefonos lekérdezéssel zajló piackutatásra
  • 5 darab fókuszcsoportos vizsgálatra a kulturális vagy nonprofit piackutatás területéről


A szakemberek közül a két megfelelő tapasztalattal rendelkező kulturális marketing szakértő és egy településmarketing-szakértő felmutatása okozhat fejtörést, és szükség van ISO 9001:2001 jelű tanúsítványra is. Emellett kiemelkedik az ajánlati dokumentáció szokatlanul borsos, nettó 200 400 forintos ára is.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
dd
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés