hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kína – kevés a fizetésed?

A főnököd egy disznó?! Válts munkát! – üzente Kínában egy online álláskereső portál.
hirdetés

Egy munkahely nehezen lehet tökéletes: vagy a főnökkel, vagy a fizetéssel vagy pedig egy kollégával van gond. Erre a feltevésre alapozta a kampányát a kínai 1010jobs.com online álláskereső oldal.

A múlt év szeptemberétől januárig tartó integrált kampányban az internet mellet tévé- és rádiószpotokat, közterületi eszközöket és sajtóhirdetéseket vetettek be. A képregényszerű, groteszk stílusban megrajzolt kreatívokon a főnököt egy nagy malac jelképezi, és míg ő pöffeszkedik, addig a beosztott majd megszakad a munkától – vagy éppen láthatatlan, ha a fizetésemelésről esik szó. A kampány szlogenje: „Azt kapod, amit megérdemelsz?” A kínai reklámokat a Leo Burnett Shanghai készítette, a kampány célcsoportját a 25-30 éves, dolgozó fiatalok alkotják.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés