hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kínai ügynökség készítette a digitális BMW-kampányt

HD-minőségben készült a 3-as BMW új, globális kampányfilmje, amelyen egy kínai ügynökség dolgozott. A szpot Magyarországon a Palace Westendben fut eredeti minőségben, a mozi hosszú távon további digitális szpotokra számít.
hirdetés

HD-minőségben látható a BMW reklámfilmje a Palace Westend digitális technikával felszerelt 3-as termében: ez az első kampány, amely kihasználja a vetítő lehetőségeit.

A tervek szerint idén újabb digitális termeket nyitó mozihálózat hosszú távon az ilyen szpotok elterjedésére számít. A jobb kép- és hangminőség mellett ugyanis jelentősen mérsékli a költségeket, hogy nem kell minden egyes vetítési helyszínre külön analóg filmes kópiát gyártatni – mondta Kiss Zsuzsanna értékesítési vezető a Kreatív Online-nak.



A szpot egy 27 országban futó nemzetközi kampány része, amely a 3-as BMW Limousine modelljét népszerűsíti. A németországi központ által megrendelt kreatívokat a kínai Interone ügynökség készítette, amelyet a magyar származású osztrák Georg Warga irányít. A különleges effektusokon az Eight VFX dolgozott.

A kampány három budapesti moziterem mellett tévében fut, a korábbi sajtómegjelenéseket pedig microsite egészíti ki. A mozi- és tévészpotot a pekingi olimpia ihlette, és egy úszóbajnok, illetve a környezetkímélő, de hatékony megoldásokkal felszerelt 3-as BMW között von párhuzamot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés