Kínai ügynökség készítette a digitális BMW-kampányt
HD-minőségben látható a BMW reklámfilmje a Palace Westend digitális technikával felszerelt 3-as termében: ez az első kampány, amely kihasználja a vetítő lehetőségeit.
A tervek szerint idén újabb digitális termeket nyitó mozihálózat hosszú távon az ilyen szpotok elterjedésére számít. A jobb kép- és hangminőség mellett ugyanis jelentősen mérsékli a költségeket, hogy nem kell minden egyes vetítési helyszínre külön analóg filmes kópiát gyártatni – mondta Kiss Zsuzsanna értékesítési vezető a Kreatív Online-nak.
A szpot egy 27 országban futó nemzetközi kampány része, amely a 3-as BMW Limousine modelljét népszerűsíti. A németországi központ által megrendelt kreatívokat a kínai Interone ügynökség készítette, amelyet a magyar származású osztrák Georg Warga irányít. A különleges effektusokon az Eight VFX dolgozott.
A kampány három budapesti moziterem mellett tévében fut, a korábbi sajtómegjelenéseket pedig microsite egészíti ki. A mozi- és tévészpotot a pekingi olimpia ihlette, és egy úszóbajnok, illetve a környezetkímélő, de hatékony megoldásokkal felszerelt 3-as BMW között von párhuzamot.