hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kizárták a NER-en kívüli vetélytársat az országos rádiós tenderen

A Médiatanács az üzleti terv hibájára hivatkozva kiszórta a Class FM-et a rádiós pályázatból, egyedül Andy Vajna partnere indul.

hirdetés

A 24.hu biztosnak mondott forrásból származó szerda esti értesülése szerint az országos kereskedelmi rádiós pályázatot lebonyolító Médiatanács kedden formai okok miatt kizárta a két pályázó egyikét, azt a Class FM-et, amelynek 2016-ban nem újították meg a lejáró frekvenciáját. Az NMHH csütörtök reggeli közleménye megerősítette a hírt: azt írják, az üzleti terv hibás számításon alapult, és ezt a hiánypótlás során sem korrigálták.

Így egyedül a Hold Reklám, az a nevező maradt versenyben (nekik elfogadták a kért hiánypótlásukat), amelyet Bakai Mátyás, az Andy Vajna tulajdonába tartozó Rádió 1 korábbi társ-ügyvezetője irányít, és amely cégben nemrég még Andy Vajna is jelen volt tulajdonosként.

Egy embernek két országos rádiója még Magyarországon sem lehet, de azt nehéz volna mondani, hogy beleszakadtak a látszat megteremtésébe. Ráadásul a Hold Reklám által üzemeltett kis helyi rádiók jelenleg is a Rádió 1 partnerei, az ő adásukat továbbítják – hívja fel a figyelmet a 24.hu.

Ha a Médiatanács innentől űrtempóba kapcsol az egyszereplős verseny lebonyolításában, a választásokig már akkor sem indul el az új, várhatóan Pop FM néven sugárzó országos adó. A Class FM-et üzemeltető Advenio már a kiírás előtt beperelte a médiahatóságot, és nem volna meglepő, ha a mostani döntés kapcsán újabb eljárást indítanának, amely esetben a pályáztatás folyamata is megakad.

Magyarországon 2016, a Class FM analóg leállása óta nincs országos „kereskedelmi” adó, a hallgatottsági versenyt azóta az állami csatornák vezetik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés