hirdetés
hirdetés
hirdetés

Klub

Blikk-buli

Partinak álcázott cserkésztalálkozó az a buli, ahol nem tudnak felmutatni legalább egy valóságshow-sztárt a szervezők – ezzel a hasznos tanulsággal zárult e havi partitúránk.
hirdetés

A Blikk szerencsésen megütötte a mércét, sőt még túl is teljesített, hiszen egy kiesett szereplőt bárki meghívhat, nade egy igazi villalakó Okit már nem mindenkinek sikerül beszereznie. Az este ennek ellenére rosszul indult, miután technikai okok miatt nem a meghirdetett Lidóban tartották meg a bulit. A sötétben bóklászás folyamán a Kreatív csapatát először a Club 7 kapujánál álló hostess tudta felvidítani, aki elárulta, hogy ha bedobjuk a névjegyünket, egy autót nyerhetünk.

Morvai Zoltán, a Blikk lapigazgatója, és Hofherr Krisztina, a tv2 marketingigazgatója

A Kreatív naív és kiéhezett csapata mindennek ellenére a vacsora hozzáférhetetlensége miatt már-már a távozást fontolgatta, amikor Czifra Nóci a mikrofonban is megerősítette exkluzív információinkat. A csapat tehát a maradás mellett döntött, annak ellenére, hogy a nyeremény eléggé irreálisnak tűnt csupán egy partin való megjelenésért cserébe. Miután kiderült, hogy kétszer is csúnyán átvertek minket, feltűnés nélkül távoztunk.

Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója Pallagi Ferenccel, a Blikk főszerkesztőjével beszélget

A United a színpadon

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés