Klubrádió - már a Dunántúlon is
A változás miatt a Radio Jam megszakítja együttműködését a hálózatában működő rádiók reklámidejét értékesítő Rádió 1 Sales House-szal, Juventus Médiával, és 2006-tól kizárólagosan a Klubrádió intézi a felületek értékesítését.
Az új frekvenciák hálózatba kapcsolásával a Klubrádió potenciális hallgatóinak száma 4-500 ezer fővel bővült, és új vételkörzete már potenciálisan 3-3,5 millió ember elérését biztosítja a 25 évnél idősebb lakosság körében. A vélemény és hírrádió ezzel már nyolc frekvencián hallható. A vételkörzet bővülését októberben és novemberben aktív kampánnyal támogatja a rádió, amelynek kreatív és médiaügyeit is házon belül intézik.
A Klubrádió 2001 decemberétől működik Budapesten és annak körzetében, 2004 júliusától Bács-Kiskun megyében, 2005 januárjától Gyöngyösön, júniustól Esztergomban is hallható.