hirdetés
hirdetés
hirdetés

Klubrádió - már a Dunántúlon is

Újabb frekvenciákkal bővült a Klubrádió vételkörzete októbertől, amelynek köszönhetően félmillióval nőtt a csatorna potenciális hallgatóinak száma.
hirdetés
A Klubrádió október 3-tól öt újabb frekvencián hallható: a kereskedelmi adó műsorait Ajkán, Balatonfüreden, Keszthelyen, Pápán és Veszprémben is hallgathatják az érdeklődők ezentúl, miután a rádió megállapodást kötött a dunántúli régió legnagyobb lefedettségű helyi hálózatát üzemeltető Radio Jam-mel.

A változás miatt a Radio Jam megszakítja együttműködését a hálózatában működő rádiók reklámidejét értékesítő Rádió 1 Sales House-szal, Juventus Médiával, és 2006-tól kizárólagosan a Klubrádió intézi a felületek értékesítését.

Az új frekvenciák hálózatba kapcsolásával a Klubrádió potenciális hallgatóinak száma 4-500 ezer fővel bővült, és új vételkörzete már potenciálisan 3-3,5 millió ember elérését biztosítja a 25 évnél idősebb lakosság körében. A vélemény és hírrádió ezzel már nyolc frekvencián hallható. A vételkörzet bővülését októberben és novemberben aktív kampánnyal támogatja a rádió, amelynek kreatív és médiaügyeit is házon belül intézik.

A Klubrádió 2001 decemberétől működik Budapesten és annak körzetében, 2004 júliusától Bács-Kiskun megyében, 2005 januárjától Gyöngyösön, júniustól Esztergomban is hallható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés