hirdetés
hirdetés
hirdetés

Klubrádió - műsort szerkeszt Friderikusz

Friderikusz Sándor a Klubrádiónak készít válogatást az ATV adásán futó Friderikusz Most című műsorból. A kereskedelmi rádió és a televízió egymás promotálása miatt döntött az együttműködés mellett. A Klubrádió új műsorát az Art Force gondozásában készült reklámok hirdetik tavasszal.
hirdetés
Az ATV-n hétköznap esténként látható Friderikusz Most című közéleti műsorból a közérdeklődés számára legérdekesebb és legfontosabb beszélgetéseket szerkesztik össze, az anyagok január 14-től vasárnap délutánonként hallhatóak a rádióban.

A csatorna - amely hallgatottságnövekedést vár az együttműködéstől - tavasszal sajtó, tévé, online és outdoor kampánnyal kommunikálja az új műsort. A hirdetéseket a Klubrádió ügynöksége, az Art Force Design készíti, a médiaügyeket házon belül intézik.

Mint ismeretes tavaly decemberben felröppent a hír, miszerint Friderikusz Sándor januártól nem dolgozik a Magyar ATV-nél, mert nem hosszabbítanak szerződést. A felek később megállapodtak a további együttműködést illetően.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés