hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kodak - logót vált

Új vállalati emblémát vezet be februártól a Kodak cég, amely ezzel a 70-es évek óta használat logójától válik meg - értesült az Index.hu.
hirdetés
„Ki akartunk törni a dobozból, minden értelemben” -mondta el Betty Noonan, a Kodak marketingágazati vezetője a logóváltással kapcsolatban. A társaság modernizálta megjelenését: az új szimbólum ugyan megtartotta a jellegzetes piros és sárga színeket, de szakít a dobozba zárt cégnévvel.

Arról egyelőre nem nyilatkoztak a Kodak magyarországi képviseleténél, hogy a magyar piacon indul-e reklámkampány a változás népszerűsítésére. A Kreatív Online értesülései szerint a magyar cég a nemzetközi vállalat marketingstratégiáját követi, amelyben pillanatnyilag nem szerepel a logócsere kommunikációja.

(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés