hirdetés
hirdetés

Az öt saját, heti sorozatot már nemzetközi szinten is komolyan veszik

Még a 2019–2020-as idényben 3 vadonatúj, saját fejlesztésű sorozat érkezik az RTL Klubra, mivel továbbra is a fikció a legkeresettebb műfaj a tévés tartalmak között. Több műsor esetében is korszerűtlen csak a lineáris nézettséget figyelni, ezért is fejleszti tovább digitális felületeit az RTL Magyarország. Kolosi Péter, a tévétársaság vezérigazgató-helyettese szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz kiemelkedő nézettsége azonban még néha őt is meglepi.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!