hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kolosinak nem tetszik a Tv2-s bírság

Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója az Origónak kifogásolta, hogy nem esett egyenlő elbírálás alá a két csatorna, amikor a médiatanács a valóságshow-kat vizsgálta.

hirdetés

Az Origo arról ír, hogy az RTL Klub programigazgatója megdöbbent azon, hogy - miközben az előző Való Világ közel 300 milliós büntetést kapott - a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) "csak" egymillió forintra bírságolta a Tv2-t a 2011 őszi ÖsszeEsküvők két adása miatt. Kolosi Péter szerint nem esett egyenlő elbírálás alá a két csatorna.

"Nekünk egyszerűen megdöbbentő az egymilliós büntetés mértéke, és egyáltalán nem segíti azt, hogy a piaci szereplők egyenlő feltételek mellett működjenek Magyarországon. Én ugyan nem fogadom el, hogy a Való Világhoz hasonló tartalmaknak csak kilenc után van létjogosultságuk a képernyőn, de ha el is elfogadom a médiahatóság kérését, hogy a VV-hez hasonló tartalmak ne jelenjenek meg hétkor, nem tudom, miért volt elnéző az ÖsszeEsküvőkkel. Mi a büntetés után levontuk a szükséges következtetést, megváltoztattuk a struktúránkat, és az, hogy a TV2 valóságshow-ja nem okozott nagyobb kárt a mi nézettségünkben, az csak azért volt, mert az ÖsszeEsküvők megbukott" - vélekedett Kolosi Péter.

Úgy látja, hogy a TV2-es reality semmivel nem jobb, semmivel nem mutatott több emberi értéket, mint a VV4."Kevesebb tévézőnek tűnt fel, mi megy ott, mert sokkal kevesebben nézték, mint a Való Világot. Meggyőződésem, hogy sokkal több olyan tartalom volt a TV2 műsorában, ami gyerekeknek nem való, mint a miénkben. Nem hiszem, hogy bárki, aki vizsgálta az ÖsszeEsküvőket, nem vette volna ezt részre. Olyan, ami ott ment, hogy valaki az önkielégítésének eredményét kilincsre kenje, nem fordulhatott volna elő az RTL-en" - jelezte.

Kolosi szerint nagyjából háromszázszor akkora bírságot kapott az RTL: "Jogilag ez semmiképp nem fair, nem felel meg az egyenlő elbírálás elvének. Ezt az egymilliót két adásra kapta a TV2, mi szinte adásonként kaptunk 5-6 milliót."

(forrás: [origo])
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés