hirdetés
hirdetés
hirdetés

Koncessziósdíj-csökkentést kér a Klubrádió

Jelentős mértékű sugárzási díjcsökkentést kért az ORTT-től a Klubrádió. A testület később foglalkozik a kérelemmel.
hirdetés

Koncessziós díjának csökkentését kérte a médiahatóságtól a Klubrádió - írja az MTI az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) szerdai ülésének napirendjére hivatkozva.

Az ORTT szóvivői irodájának közlése szerint azonban elnapolták az anyag tárgyalását, amelyben egy név nélkül nyilatkozó testületi tag tájékoztatása szerint "jelentős mértékű" díjmérséklést kér a társaság.

"A gazdasági válság elérte a rádiós piacot is, a csökkenő bevételeket a kiadásoknak is követniük kell" – kommentálta az MTI-nek Arató András, a Klubrádió tulajdonosa a kérvény okát. Mint mondta, áttekintik „a nem létfontosságú költségeket” és hogy hol lehetne ezekből faragni; például oly módon, hogy optimálisan használják ki az ötven belsős és körülbelül ugyanennyi külsős munkatárs erőforrásait.

(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés