hirdetés
hirdetés

Könyvpiac, írók, Pepsi és mozi az áprilisi Kreatívban

Az Agavétól Nyáry Krisztiánig, a gyerekkönyvektől a Könyvesig sok-sok könyves kontent az áprilisi Kreatívban, amelynek dupla címlapján Bruce Willis mosolyog.

hirdetés

A könyvpiacban merül mélyre a Kreatív mától kapható áprilisi lapszáma. A Líra csoport kreatív igazgatójával, Nyáry Krisztiánnal, az Európa Könyvkiadó ügyvezetőjével, Kuczogi Szilviával és a Könyves főszerkesztőjével, Valuska Lászlóval Weyer Balázs beszélget arról, mit olvas (és mit nem) a magyar. Megnéztük, mi a helyzet a könyvpiacon a tavalyi Alexandra-csőd után: hogy vannak a kiadók és hogy vannak a boltok? Elmeséljük a reklámosok alapította nagyra nőtt zsánerkiadó, az Agave Könyvek történetét, és hogy mi történt az elmúlt évtizedekben a magyar mese- és ifjúsági könyvekkel. Kortárs írók beszélnek arról, mit csinálnak a Facebookon, és azt is megszagoltuk (szó szerint!), várhatók-e az e-bookon túli technológiai újítások ennél a koros-kortalan médiumnál.

Sokat mondó ábrákon nagyítunk rá a 2017-es reklámtorta legfontosabb részeire (állam, Google, Facebook), és külön is megnézzük, milyen hirdetők és áramlatok mozgatják mostanság a szeleket a mozis reklámok ritkán taglalt piacán. A hazai Pepsi tulajdonosváltása kapcsán az üdítőpiaccal és annak trendjeivel is képbe helyezkedtünk. Megpróbáltuk elképzelni, hány szektort formálnak át az 5G mobilhálózatok, és azt is, hogyan lehetne könnyen a Facebook az új kormányzati mumus.

Bemutatunk egy Duna tévés műsort: a komoly ábrándokat dédelgető, Kolovratnik Krisztián fémjelezte Bringás Brigantikat, és beszélgettünk a magyar DAN ügynökségcsoport irányítását tavaly átvett Novák Péterrel. Ahogy leültünk Pantl Péterrel, annak a HELL-nek a marketingigazgatójával is, amely április elején Bruce Willis arcával vágott bele egy combos nemzetközi kampányba. Az interjúnkban feltettük a magunk fontos kérdéseit arról, hogyan kivitelezik ezt érdemi ügynökségi segítség nélkül, de ők külön megjelenést is kértek a New York-i forgatás képeinek, amelyet a Kreatív történetében először egy promóciós címlap is felvezet. Az újságosoknál Bruce-t keresd a szemeddel!


Ezekben a Relay és Inmedio üzletekben keresd a Kreatívot!

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!