hirdetés
hirdetés
hirdetés

Konzorciumé a Pécs 2010 pr-és reklám feladata

Elkelt a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa program pr- és reklámfeladata. A nettó 583 millió forintos megbízás egy konzorciumé lett.

hirdetés

A Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező még januárban hirdette meg a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa program teljes 2009-2010-es kommunikációjára szóló tenderét.

A Tenders Electronic Daily (TED) szerint a közbeszerzési eljárásra három pályázat érkezett, a kiíró csak a nyertes nevét hozta nyilvánosságra. A nettó 583 millió forint értékű szerződést egy háromtagú konzorciummal kötötték, a közös ajánlattevő a Sensation Event Marketing, a Merlin Communications és a GO! Creatives volt.

A nyertes csoportosulást többek között stratégiakészítéssel, pr-, rendezvény-, reklám-, kutatási és gyártási feladatokkal bízzák meg.

Az elbíráláskor 55 százalékban a szakmai ajánlat, 45 százalékban a különböző részterületekre adott ajánlati ár döntött.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés