hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közel négymilliárdot érhet a Twitter

Mintegy 3,7 milliárd dollárra becslik a Twitter értékét. Nyereséget viszont eddig még senki nem látott belőle.

hirdetés

Elemzők mintegy 3,7 milliárd dollárra (772 milliárd forintra) becsülik a Twitter értékét. Mindeközben továbbra is nyitott kérdés, hogy miként lehet valaha profitot termelni ennél a nyereséget még nem termelő oldalnál.

A mikroblog-szolgáltatás a feltőkésítés után tavaly szeptemberben érte el a meghatározónak tekintett egymilliárd dolláros (209 milliárd forintos) értékhatárt. Az azóta eltelt időszakban további 200 millió dollárt (41,7 milliárd forintot) fektettek az oldalba, így az öt évvel ezelőtt alapított Twitterre összesen mintegy 360 millió dollárt költöttek eddig a befektetők.

A regisztrált felhasználók száma tavaly júniusban érte el a 44,5 milliót, és ez mintegy 15-szörös emelkedést jelent egy év alatt. Idén 100 millió új felhasználó csatlakozott a szolgáltatáshoz, ezt az eredményt elsősorban az oldal mobilokra tervezett változatával és az egyszerűsített felhasználói felülettel magyarázzák.

Az oldal értékének becslésénél elsősorban azt vették figyelembe, hogy milyen lehetőségek vannak a mikroblogban, és ezekből a lehetőségekből hogyan lehet az oldalt egy jól jövedelmező szolgáltatássá alakítani.

Az üzemeltetők a bejegyzésekhez kapcsolt reklámokból és a kiemelt, fizetett üzenetekből származó bevételekből remélik a befektetések megtérülését, miközben a vállalat alkalmazottainak száma 130-ról 250 fölé emelkedett.

A jövedelmező rendszer kialakításához azonban számtalan apróságot kell még rendbe tenni, olyan bakik is vannak például, hogy a HP birtokolja az Apple nevű felhasználói profilt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés