hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közös főszerkesztő a Story és a Best élén

Február közepétől a Story és Best magazin szerkesztősége újra közös főszerkesztő vezetésével állítja elő a magazinok tartalmát. A csapat élére Takács Gabriella érkezik.

hirdetés

Takács Gabriella közel 20 éve dolgozik a nyomtatott bulvármédiában, pályája elején évekig volt főszerkesztő-helyettese az Epizód – ma Telenovella – magazinnak - áll a Kreatívnak eljuttatott közleményben.

2010-től dolgozott a Bors napilap sztárrovatában rovatszerkesztőként, 2016-ban néhány hónapig a Hot! magazin felelős szerkesztői pozícióját is betöltötte, de 2017-ben újra a Bors csapatához csatlakozott, ahol a lap egyik főszerkesztő-helyetteseként és a sztárrovat vezetőjeként dolgozott.

 

„Örömmel tölt el, hogy a munkám olyan magazinoknál folytathatom, amelyek azt a minőségi bulvárt képviselik, amiben magam is hiszek. Hiszek az egyedi megközelítésben, a friss ötleteknek teret adó szerkesztőségi munkában. Hiszem, hogy a jól átgondolt, szívvel-lélekkel készült tartalom hétről hétre vonzza olvasóit. Az a tervem, hogy a Central Médiacsoport összeszokott csapatával a Story és Best jelenlegi értékeit megtartva olyan trendi, 21. századi sztármagazinokat készítünk, amelyek megerősítik előkelő helyüket a magazinpiacon” – mondta Takács Gabriella.

„A szervezeti átalakítás célja, hogy a két magazinmárka a jövőben jól megkülönböztethető legyen, de egyben jól ki is egészítse egymást, ezzel is tovább erősítve a portfólió piacvezetői pozícióját. Erre a feladatra kértük fel Gabriellát” – mondta Lipták Tímea magazinüzletág-igazgató.

Pásztor László, aki október óta a Best magazin megbízott főszerkesztői feladatait is ellátta, főszerkesztő-helyettesként támogatja majd Gabriella munkáját. A Story korábbi főszerkesztője, Hegedűs Noémi a Meglepetés hetilap és a Meglepetés márkakiterjesztések valamint a meglepetes.hu főszerkesztéséért felel a továbbiakban is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés