hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatív - árverés reprezentációs ajándékokból

Idén is árverést rendez a szerkesztőségekbe érkezett karácsonyi reprezentációs ajándékokból több lap - így többek között a Kreatív, a Kreatív Online, az Origo, az Est lapok, a Figyelő és az Octogon. Az akcióban az újságírók maguk licitálnak az ajándékokra, a bevételt pedig, a tavalyi évhez hasonlóan, a hajléktalanokat segítő Menhely Alapítvány kapja.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
A tavalyi karácsonyhoz hasonlóan több nyomtatott és ingyenes lap – például a Kreatív, a Kreatív Online, az Origo, az Est lapok, a Figyelő és az Octogon - szerkesztősége január elején ismét árverést rendez a szerkesztőségekbe érkezett ünnepi reprezentációs ajándékokból.

Az eredetileg a Manager Magazin szerkesztősége által kezdeményezett akcióban az újságírók maguk licitálnak az ajándékokra, a bevételt pedig – csakúgy, mint tavaly - a hajléktalanokat segítő Menhely Alapítvány kapja.

Az árverésen résztvevő szerkesztőségek azért döntöttek az immár hagyományosnak tekinthető akció mellett, mert úgy gondolják, hogy újságíróként nem fogadhatnak el ajándékokat olyan cégektől és egyéb szervezetektől, amelyekről egyébként munkájuk során írniuk kell, hiszen ez esetlegesen azt a látszatot keltheti, mintha nem kezelnék őket pártatlanul.

Az első árverésen 283.000 forint gyűlt össze.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés