hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatív fiatalok, ismét repülhettek Koreába!

Idén is megmérkőzhetnek azok a kreatívok, akik 30 év alattiak, vagy akik 3 évnél kevesebb ideje dolgoznak kreatívként a reklámszakmában. Bármilyen összetételű 2 fős csapatokat várnak a dél-koreai Ad Stars reklámverseny szervezői. Dél-Koreában, akárcsak az előző években, Spielmann Gábor, a Kabooom kreatívigazgatója segíti majd a versenyt, mint a New Stars előadója és a zsűritagja.

hirdetés

A győztes csapat díja Puszanban (angolosan Busan) való részvétel a New Stars döntőjén, a szervezők közlése szerint 1880 dollár értékben. Ez tartalmaz 5 éjszaka szállást egy 4 csillagos hotelben az óceán partján, 8 külön étkezést, belépőt Ázsia legnagyobb reklámfesztiváljára, az Ad Starsra, illetve a kapcsolódó gálákra, előadásokra.

Tavaly ez a két fiatal Bajusz Adrián és Budavári Balázs voltak, velük interjút is készítettünk a helyszínen.

Bajusz Adrián és Budavári Balázs
Bajusz Adrián és Budavári Balázs

Idén a jelentkezéshez szükséges emailcímet és adatokat a tavalyinál korábban, április 25-ig kell megadni ezen az oldalon az érdeklődőknek, amire április 27-én kapják meg a briefet. A brief idén is egy fiktív termékhez fog kapcsolódni, és a prezentációval kapcsolatos elvárásokat részletezni fogja.

Spielmann Gábor
Spielmann Gábor

A kész munkákat április 30-ig kell majd feltölteniük, ismét a regisztrációval együtt a kreatív csapatoknak.

További részletek a New Stars oldalán.

A New Stars csapata
A New Stars csapata

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés