hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külföldi reklámosok - jó terep számukra Magyarország

Növekvő piac, egzotikus kultúra és magyar feleség – többek között ilyen okok miatt döntöttek Magyarország mellett és kezdtek el dolgozni magyar ügynökségeknél a több vagy kevesebb ideje hazánkban élő, külföldről érkezett művészeti vezetők. A Kreatív Online-nak három art director beszélt Magyarországra kerülésükről és arról, hogy mi a véleményük a magyar reklámipar lehetőségeiről. A legtöbb külföldi kreatívot foglalkoztató ügynökségtől pedig azt kérdeztük: megéri-e a kollegákba fektetett anyagi befektetés a mai reklámpiaci helyzetben.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Üdv mindenkinek,

Viva la 2008!

Érdekes, sommás megállapításokat tartalmazó írás.

A különböző, hazai konferencia-előadások végkicsengése meglehetősen pesszimisztikusra szokott sikeredni, amikor a hazai reklámpiaci tendenciák, kreativitás,
reklámkultúra kerül terítékre:

A szokásos érvek valahogy így szoktak elhangozni:

Idehaza nincs pénz, de ha van is, akkor nincs ötlet, ha mégis van ötlet, akkor a megrendelő szándéka meghiúsítja, ha pedig nem hiúsítja meg, akkor a
tradicionális/konzervatív értékkonstellációra szocializálódott közönség utasítja el.

A cikkből jó volt hallani, hogy vannak még optimisták, akik látnak fejlődési potenciált az itthoni reklámok kreativitását illetően. Még jobb, hogy mindezt egy
nemzetközi szellemiséggel megáldott szakemberek állítják.

Egyre többen – köztük maga is azt gondolom -, hogy sportpiaci példával élve a rövidtávfutás korszakából a hosszútávfutás korszakába léptünk. Azaz a márkák
bevezetésének korszaka nagyrészt lezárult, mostantól kezdve a karbantartás – ha tetszik a koncepciózusés szisztematizált márkaépítés - korszakába léptünk.

Hál’ istennek vannak már ragyogó magyar alkotások…

Jó egészséget, töretlen alkotókedvet, és természetesen ’reklámpiaci’ sikerekben gazdag Boldog Új Esztendőt kívánok!

Üdv,

Bery
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés