hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kutatási partnert váltott a Superbrands

Két évnyi Gfk-s együttműködés után kutatási partnert váltott a Superbrands Magyarország.
hirdetés

Új kutatócéggel dolgozik a Superbrands Magyarország. A Nielsen Piackutató megbízása a nemzetközi együttműködés létrejötte következtében született meg.

A hosszú távra tervezett partnerség első állomása a Superbrands Programban résztvevő vállalatok számára készítendő márkaérték kutatás lesz. A felmérés ősszel indul, a résztvevő márkák várhatóan novemberben kapják kézhez az eredményeket.

Az eredményeket összesítő Márkaérték Index lényege a márkák erősségének megállapítása (0-10 pont közötti értékeléssel) a versenytársakkal szemben. Emellett kiderül belőle, hogy az adott brand rendelkezik-e hűséges fogyasztókkal, a vásárlók hajlandóak-e többet fizetni az adott márkájú termékért.

A Superbrands Magyarország 2007-2008-ban a Gfk-val dolgozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés