hirdetés
hirdetés
hirdetés

KvVM - uniós siker egy kampánnyal

A Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium (KvVM) kampánya nyert azon az uniós versenyen, amelyen a környezetvédelmi kommunikációs munkákat értékelték.
hirdetés
A szaktárca díjat nyert az Európai Unió Green Spider Network (Zöld Pók Hálózat) versenyén. A KvVM a „Dobja be mindenki a magáét” szlogent viselő környezetvédelmi célú kommunikációs kampányáért kapta az elismerést a nemzetközi versenyen. A kampányt a Well gondozta.
Az esemény szervezője, a környezetvédelmi minisztériumokat és szervezeteket tömörítő Green Spider Network (GSN) idén először hirdette meg a versenyt Best Practice (Legjobb Gyakorlat) néven a tagszervezetei között.
A győztes magyar kampány 2005 végén indult, célja a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítése volt. Monostori Katalin, a minisztérium főosztályvezető-helyettese, a kampány ötletadója és kivitelezője elmondta: egy olyan munkát szerettek volna létrehozni, amely a társadalom aktív bevonására épít. A kampány médiamixe tévés szpotokból, internetes megjelenésből és egyéb kommunikációs anyagokból állt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés