hirdetés
hirdetés
hirdetés

Laibach-koncert a Golden Drumon

A legendás szlovén szintielektro-rock banda is fellép a Golden Drumon, de a szokásos iparági fejesek vizitje és a hagyományos nemzeti partik mellett lesz halpiaci marketingfogásokról szóló előadás, új kategória az ügyfeleknek és Sir John Hegarty.

hirdetés

Bő egy hónap múlva kezdődik a portorozsi Golden Drum reklámfesztivál, így bemelegítőnek érdemes tudni néhány érdekességet és információt. Az első, hogy már csak holnap lehet leadni a nevezéseket.

Program

A részletes, idén csak négy napos, és feszes programlistát szemezgetve az október 6-i nyitónapon mindenképp ott kell lenni Sir John Hegarty, a Bartle, Bogle & Hegarty ügynökség kreatívigazgatójának előadásán, aki arról fog beszélni, hogy az iparág egy új aranykor küszöbén áll. Utána Michael Conrad, a Berlin School of Creative Leadership vezérigazgatója vezet be minket a saját 7plus névre keresztelt minőségmenedzselési módszertanába.

Ezen a napon nyitják meg a hagyományos print és outdoor munkákból készült kiállítást Piranban, és természetesen lesz nyitóparti is.

A második napon minket ismét a Kodak Hall előadásai érdekelnének legjobban, többek közt fellép John Dooner, a McCann Worldgroup elnöke, valamint kedvenc ázsiai ügynökségünk, a Dentsu globális kreatívigazgatója, Akira Kagami is. A csütörtök a nemzeti partik ideje, szóval a legtöbb magyar ügynökségi arccal is ezen az estén találkozhatunk.

A pénteki nap főelőadását a nagyzsűri (tévé, rádió, outdoor, print) elnöke, a Young & Rubicam regionális kreatívigazgatója, Adrian Holmes tartja, aki korábban azt nyilatkozta a Golden Drum hírlevelében, hogy az iparág 95 százalékban középszerű munkákat szenved ki magából. Holmes elmondta, hogy zsűrielnökként az intelligens, korábban nem látott ötleteket fogja keresni, amik egyszerűek, viszont igényesen kivitelezettek. Ellenben a scamekre minden haragjával fog lesújtani, már amennyiben kiderül. A nagyzsűri idei magyar büszkesége, hogy Tihanyi Péter, az ACG kreatívigazgatója is soraikban ül.

Érdemes lesz még beülni a pr-zsűrielnök Eliza Rogalski előadására, már csak azért is, hogy kiderüljön, romániai szomszédainknál vajon máshogy működik-e a műfaj.

Napközben végigülhetjük a 2010-es döntősök vetítését, de a legkülönösebb előadás is csütörtökön lesz: Irena Fonda arról fog beszélni, hogy hogyan kerül a pár órája kihalászott friss hal a tányérunkra. De lehet, hogy ez csak egy metafora. És péntek este lesz az auditóriumban a Laibach-koncert is.

Szombaton a díjátadó ceremónia és a gálaparti mellett prezentálják a 2010-es Gunn Report eredményeit, valamint bemutatkoznak a függetlenek is. A kapcsolódó panelvitán Magyarországot Simon Zoltán, a Café Creative kreatívigazgatója fogja képviselni.

Magyar parti

Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezető igazgatója, egyben a Golden Drum magyar nagykövete a tavalyi év után idén ismét 50-60 magyarra számít. A szakember a Kreatív Online-nak elmondta, hogy a magyar partit az eredeti tervek ellenére nem pénteken, a Laibach-buli után, hanem csütörtökön, a többi nemzeti partival egy időben tartják majd a pirani Theatre szórakozóhelyen. „Alapvetően DJ-kben gondolkodunk, de jó lenne valamilyen performanszot is bemutatni. Úgy tűnik, hogy sikerült szponzort találnunk az eseményre, és nagyon sok ingyenpia és kaja lesz” – osztotta meg Gosztonyi. A partit a HPS Experience-szel együtt szervezik meg.

Mivel a nevezési határidő szeptember 1-jén jár le, ezért egyelőre nem tudunk magyar nevezésekről beszámolni, a tavaly a pr-kategóriában aranyat szerző Próbakő, és a Carbon sem nevezett idén.

A Golden Drum újdonsága, hogy idén már márkákat is díjaznak, így 62 kategória mellé újabb tíz csatlakozott a fesztiválhoz, illetve lesz Piran-Portorozs plakátpályázat, amin a „hely szellemét” kell megfognia a nevezőknek, illetve a szlovéniai zöld-turizmust elősegítő marketingpályázat is, amire a nevezési határidő szeptember 22-e.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Magyar Parti

Igazán kreatív hozzáállás, a fogalmunk nincs mit akarunk, de valamit mégiscsak kell, csak ne okozzon túl nagy fejtörést jegyében. Ráadásul van egy darab épkézláb
ötletük, a legyen a magyar parti a Laibach után. És ezt is elrontják. Pedig a kapott élmény után, amúgy jó magyarosan leitathatnának egy teljes reklámfesztivált. De
így is lesz ott performansz, nem kell attól félni! A nagyon sok ingyenpia gondoskodik róla.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés