Mi történt a magazinpiacon 2008-ban? Ezt járja körül a Kreatív magazin májusi számában megjelent összeállítás, amit részletekben közlünk, ezúttal a lakberendezési és dizájnlapok, valamint az ismeretterjesztő lapok kerülnek sorra.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Gabi57: Azok a lapok szerepelnek az összesítésben, amikhez rendelkezésre álltak adatok. Egy ilyen összeállításban természetesen nem tisztünk megítélni az egyes kiadványok szakmai színvonalát.
interimman: a TNS MI listaáron számol, és az NG-nél ez ennyi volt. A Galaktika sci-fi magazin, véleményünk szerint nem tartozik ebbe a lapkategóriába.
Azt 400 M hirdetés hirdetési bevételt azért megnézném. a NG- nél........
Hiányoltam a Galaktika magazint, a friss Nemzeti Médiaanalízisben benne vannak.
És még sokan mások.
Bár hirdetéseket minimális számban közölnek, de az ismeretterjesztő lapok piacának elemzésekor nem hagyható ki a Természet Világa és az Élet és Tudomány sem. Még akkor sem, ha esetleg ez a két lap rövidesen becsődöl...
Ami a 3.évezredet illeti, annak az ismeretterjesztéshez nem sok köze van... Hihetetlenül rossz a vélemény a lap szakmai szinvonaláról, információinak hitelességéről... Szóval összevetni a NatGeo-val, az kb. olyan, mintha a Népszabit a Borssal elemeznék egy kategóriában... Újra kéne irni ezt a részt, kedves kutatók...
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.