hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magazinpiac 2008

Lakberendezési és dizájn lapok: az olvasottság csökkent, a bevétel maradt

Mi történt a magazinpiacon 2008-ban? Ezt járja körül a Kreatív magazin májusi számában megjelent összeállítás, amit részletekben közlünk, ezúttal a lakberendezési és dizájnlapok, valamint az ismeretterjesztő lapok kerülnek sorra.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Gabi57: Azok a lapok szerepelnek az összesítésben, amikhez rendelkezésre álltak adatok. Egy ilyen összeállításban természetesen nem tisztünk megítélni az egyes
kiadványok szakmai színvonalát.
interimman: a TNS MI listaáron számol, és az NG-nél ez ennyi volt. A Galaktika sci-fi magazin, véleményünk szerint nem tartozik ebbe a lapkategóriába.
#
Azt 400 M hirdetés hirdetési bevételt azért megnézném. a NG- nél........
Hiányoltam a Galaktika magazint, a friss Nemzeti Médiaanalízisben benne vannak.
És még sokan mások.
#
Az RF-Hobbynak van egy Látkép c. ismeretterjesztőnek titulált bulvárkiadása is...
#
Bár hirdetéseket minimális számban közölnek, de az ismeretterjesztő lapok piacának elemzésekor nem hagyható ki a Természet Világa és az Élet és Tudomány sem. Még
akkor sem, ha esetleg ez a két lap rövidesen becsődöl...
Ami a 3.évezredet illeti, annak az ismeretterjesztéshez nem sok köze van... Hihetetlenül rossz a vélemény a lap szakmai szinvonaláról, információinak
hitelességéről... Szóval összevetni a NatGeo-val, az kb. olyan, mintha a Népszabit a Borssal elemeznék egy kategóriában... Újra kéne irni ezt a részt, kedves
kutatók...
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés