hirdetés
hirdetés
hirdetés

Le van sújtva a Katolikus Rádió

Méltánytalannak tartja a Katolikus Rádió, hogy az ORTT a Klubrádiónak adta a budapesti frekvenciát. A Klubrádiónak viszont nem lehet két frekvenciája.
hirdetés

„Méltánytalannak tartjuk a döntést” – nyilatkozta Juhász Judit, a Magyar Katolikus Rádió vezérigazgató-helyettese az MTI-nek, miután az Országos Rádió és Televízió Testület a Klubrádiónak ítélte oda az utolsó szabad budapesti, 92,9-es frekvenciát. A Katolikus Rádió középhullámon 2011. január közepén elhallgat, és csak azokon a frekvenciákon szól majd, amit jövő januárig sikerül megnyerniük.

Juhász Judit elmondta, hogy a méltánytalanságot abban látják, hogy „egy közműsor-szolgáltató rádió hatéves, kiegyensúlyozott, mértéktartó, színvonalas műsorsugárzása után szállt ringbe a frekvenciáért.”

A Katolikus Rádiónak azért vált nagyon fontossá a budapesti frekvencia, mert a rádiót fenntartó Magyar Katolikus Püspöki Konferencia nem képes fizetni a rendkívül magas sugárzási költséget az Antenna Hungáriának, ezért az nem kívánja meghosszabbíttatni az engedélyüket.

Juhász Judit hangsúlyozta: „Nem tehetünk mást, mint elfogadjuk ezt a döntést, mert törvénytisztelő állampolgárok vagyunk.”

Az ORTT a Magyar Katolikus Rádió pályázatát formailag és tartalmilag egyaránt jónak ítélte, míg a Klubrádió pályázata ellen különvéleményt fogalmazott meg Tirts Tamás, a testület  KDNP-delegáltja, mert abból a pályázatból hiányzott az éjszakai műsorok részletes, pontos leírása. A kuratórium tagjai azonban ezt nem tartották alapos kifogásnak – mondta Juhász.

A frekvenciapályázathoz kapcsolódó hír, hogy a Klubrádiónak nem lehet két frekvenciája, a jelenlegi 95,3 MHz-esre vonatkozó engedélye 2011 februárjában lejár.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés