hirdetés
hirdetés
hirdetés

LEAF – a fiatalok Cannes-ban

Mégsem a 2. Lisszaboni Erotikus Reklámfesztiválon (LEAF) mérkőznek meg a fiatal kreatív csapatok erotikus reklámötleteikkel.
hirdetés
James Lanham, a versenybizottság elnöke arról tájékoztatta a Kreatívot, hogy szervezési nehézségek miatt a LEAF Young HotShots (LYHS) verseny első fordulóját március helyett júniusban, a világ legrangosabb fesztiváljával egyidőben rendezik meg.

Cannes-ban világhírű kreatív ügynökségek vezetői értékelik majd az alkotásokat. A jelentkezések időpontjáról és pontos módjáról a ma kezdődő LEAF fesztivál után tájékoztatják az érdeklődőket. A LEAF idei nemzetközi zsűrijében Közép-Európát a Kreatív főszerkesztője képviseli. Az elkövetkező napokban Gosztonyi Csaba tájékoztatja a Kreatív Online olvasóit a lisszaboni fejleményekről.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés