hirdetés
hirdetés
hirdetés

Drága az MTVA-nak a reklámszoftver

Eredménytelenné nyilvánította a Műsorszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap a reklámértékesítési rendszerének frissítésére kiírt tenderét. Az indok: az egyetlen beérkezett ajánlat drágább volt a rendelkezésre álló keretösszegnél. 

hirdetés

Egyetlen, a megadott keretösszegnél drágább árat kínáló ajánlat érkezett a Műsorszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) reklámértékesítő rendszerének frissítésére kiírt tenderre, ezért az Alap eredménytelenné nyilvánította a közbeszerzést – áll a Tenders Electronic Daily-n.

Az MTVA a rendelkezésre álló keretösszeget 43 millió forintban határozta meg, az egyetlen jelentkező, az amszterdami Pilat Media ajánlata azonban közel 350 ezer euró volt, amely 97 millió forint lenne, vagyis több, mint a keretösszeg duplája.

Az MTVA a kiírásban a már meglévő Mediapro reklámértékesítési rendszerét bővítette volna két televíziós csatornával, egy négycsatornás rádiómodullal, valamint a már meglévő 40 kliens mellé további 10 klienses hozzáféréssel 2015. augusztus 1-ig.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés