Drága az MTVA-nak a reklámszoftver
Eredménytelenné nyilvánította a Műsorszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap a reklámértékesítési rendszerének frissítésére kiírt tenderét. Az indok: az egyetlen beérkezett ajánlat drágább volt a rendelkezésre álló keretösszegnél.
Egyetlen, a megadott keretösszegnél drágább árat kínáló ajánlat érkezett a Műsorszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) reklámértékesítő rendszerének frissítésére kiírt tenderre, ezért az Alap eredménytelenné nyilvánította a közbeszerzést – áll a Tenders Electronic Daily-n.
Az MTVA a rendelkezésre álló keretösszeget 43 millió forintban határozta meg, az egyetlen jelentkező, az amszterdami Pilat Media ajánlata azonban közel 350 ezer euró volt, amely 97 millió forint lenne, vagyis több, mint a keretösszeg duplája.
Az MTVA a kiírásban a már meglévő Mediapro reklámértékesítési rendszerét bővítette volna két televíziós csatornával, egy négycsatornás rádiómodullal, valamint a már meglévő 40 kliens mellé további 10 klienses hozzáféréssel 2015. augusztus 1-ig.