hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lego - pr-ügynökséget bízott meg

Pr-ügynökségnek adott megbízást a Lego Hungária. A játékgyártó vállalat nem írt ki tendert az éves kommunikációs feladatokra, hanem felkérte a Lewis Pr-t, amellyel idén projetkalapon már dolgozott együtt.
hirdetés
A Lego Hungária a közös projektmunkák alapján a Lewis Pr-t kérte fel a pr-teendők ellátására.

Az ügynökség készítette el a vállalat 2007-es éves jelentésének sajtóközleményét, közreműködött  a Duna Plazában márciusban megrendezett Lego kiállítás, valamint a Lego Mindstorms NXT robotépítési verseny kommunikációjában is. A Lego ezt követően év végéig bízta meg a Lewis Pr-t tájékoztatási feladatokkal.

A Lego és a Lewis Pr együttműködésének első közös munkája az 50 éves Lego kocka születésnapjának beharangozója lesz.

A játékgyártó vállalat tavaly év végéig a Wellel és a Well Pr-rel dolgozott együtt, jelenlegi kreatívügynökségi partnere pedig a Promo Kreatív.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés