hirdetés
hirdetés
hirdetés

Legyen Ön is milliomos!

Az RTL Klub 2002. március 11-én egy rendhagyó játékon látta vendégül legnagyobb médiaügynökségi partnereit.
hirdetés

A Legyen Ön is milliomos! – Média különkiadás! versenyen az Initiative Media és CMS, az MC MediaCompany, a Mediaedge:CIA, a Media Matrix, a MindShare és Media Insight, az OMD, a Pan Media, a Starcom, a Universal McCann és a Zenith munkatársai mérhették össze tudásukat, két-két fős csapatokkal képviseltetve magukat. A Vágó István vezette, végig fergeteges hangulatban zajló több mint kétórás vetélkedőt végül az MC MediaCompany nyerte. Az ügynökség képviseletében Kovács Dóra és Makó Csaba bravúros játékkal a 13., tízmillió forintos szinten végeztek, megnyerve ezzel a fődíjat, egy vacsorát a Hemingway étteremben az egész ügynökség részére.

A „milliomosok”: Kovács Dóra és Makó Csaba az MC MediaCompany-tól

Az Initiative Media csapatának tagjai: Nink László és Palincsár László

A Zenith Mediától Tóth István és Rideg András szeretett volna milliomos lenni

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés